? Utbildning dag 3

Det går bättre och bättre.. eller åtminstone känns det bättre och bättre.
Jag är helt slut i hjärnan och kan somna sittande känns det som.
Men det är väl nått bra antar jag.

Idag har vi gått igenom vad empati är för något bl.a.
Lite svårt att förklara med andra ord vad empati är egentligen... för jag menar det är liksom mer en känsla än ord...
När dessutom alla förklaringar skall ske på engelska så blir det extra svårt...
Lättare att förklara när det är på svenska... framför allt när det är ett ord som empati..

Nu är det visserligen inte bara det ordet vi diskuterat... vi har ju gjort mer..
Bla gått igenom lite olika program.. bla Adobe Illustrator, Adobe acrobat pro, Adobe indesign och många många fler..
Känns som min hjärna är total full smockat med en massa Adobe grejjer.. vet knappt vad jag heter längre..
Visst det är intressant... men fastnar det vertkligen något... jag vet inte...min hjärna känns som mos.. gele...eller något annat geggigt.

Jag är dessutom ingen teoretiker... jag vill känna på saker... jag vill göra saker för att lära mig.. har svårt att lära mig enbart genom att lyssna på en talare så att säga... jag hoppas verkligen att det fastnar något... nästa vecka kommer att bli tuffare enligt vår utbildare.... shit säger jag..

Men som sagt.. nära att ge upp första dagen...men jag gav inte upp.. gick en dag till och det kändes bättre.. och idag kändes det ändå bättre.... till på slutet när min dator totalhängde sig så att jag kom efter med svaren på frågorna vi skulle svara på..
Kändes som jag kunde dem men när datorn halvpajjade så vart det som deg i min hjärna... den smälte som mjukglass en het sommardag...
Hittade inget i mina anteckningar kändes det som... kunde inte få ord ut genom mina fingrar... det fastnade som klister i min hjärna...
Svarade på några frågor och hoppas att det var ok... han ville ju bara se att man hänger med någorlunda.. och det gör jag... går bra att svara på frågor när han frågor så där rakt ut i luften.. värre med skriftliga.. men det ska nog gå det också...

Blev många punkter och långa meningar nu märker jag... svårt att läsa för er... men jag skriver så...



Postat av: ♥ Nina ♥

Kommer verkligen kunna Adobeprogrammen innan å utan sen jag ;) Kanske jag kan komma å jobba hos er om det skiter sig.. hehe

2010-09-22 @ 20:29:28
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Glad och utåtriktad tjej med ett hett temperament. Bor i villa tillsammans med min man, två söner och fyra hundar. Gift sedan 20080808. Gastric Bypass opererad 20100324. Har än så länge gått ner ca 83 kg Största intresset är hund- och friluftsliv.


Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Totalt antal besökande



   12/8 SEMESTER
   17/8 M5 utb
   18/8 M5 utb
   19/8 Valpkurs
   21/8 skolstart


ANDREAS

Född 030916
Födelsevikt: 2910 gram
Födelselängd: 49 cm

*

JON

Född 050610
Födelsevikt: 3310 gram
Födelselängd: 49 cm



ZILVA

Född 080716
Ras: Blandras

Meriter:

Godk Anlkl Viltspår
3x1:a pris öppenklass Viltspår

*

RIVA

Född 101113
Ras: Kelpie

Meriter:

Svensk Viltspårschampion
Känd mental status
*

EBBA

Född 120510
Ras: Jämte/vit älghund

Meriter:

Blivande jakthund


*

CANDY

Född 130412
Ras: Flatcoated Retriever

Meriter:

Liten och gullig



AKP

ANNA

BAKE WITH STYLE

CEFEUS

HUSnrNIO

LINDA-PAULINE

NEVNARIEN

NICKLAS

Photografia

RUGGUGGLAN

SNÖSTJÄRNA

STINA

CARLBOMS FOTOSKOLA


FÖLJ MIN BLOGG


? Året 2013
? Riva och bebisarna
? Så då har man då blivit mormor
? Pepparkaksknäck
? I kroppen min
? Hundhalsband
? Roligheter
? Shaker stil
? Blod och tårar
? Träbröllop




December 2013 September 2013 Augusti 2013 Juli 2013 Juni 2013 December 2012 November 2012 Oktober 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012 Mars 2012 Februari 2012 Januari 2012 December 2011 November 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juli 2011 Juni 2011 Maj 2011 April 2011 Mars 2011 Februari 2011 Januari 2011 December 2010 November 2010 Oktober 2010 September 2010 Augusti 2010 Juli 2010

RSS 2.0